Spring naar:

Inhoud

Veelgestelde vragen

Heeft BronzCare® een eigen webwinkel?

Ja, BronzCare® heeft eigen webwinkel.

Klik hier voor de webshop

Zijn de prijzen in de webwinkel inclusief BTW?

Ja, alle prijzen zoals vermeld op de website en in de webshop zijn inclusief BTW.

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Voor Paypal-, creditcard- en iDeal betalingen geldt: bestel je op werkdagen, voor 13.00 uur, dan heb je je bestelling in principe de volgende werkdag in huis. Wanneer je het bedrag zelf overmaakt, dien je rekening te houden met een extra dag voor de verwerking van je betaling. In Nederland geldt een maximale bezorgtijd van 2 werkdagen.

Wat gebeurt er met mijn bestelling als ik niet thuis ben om het pakje in ontvangst te nemen?

Wanneer je niet thuis bent, zal de vervoerder (PostNL) het pakje de volgende dag nogmaals aanbieden. Wanneer de vervoerder je dan nog niet thuis treft, zal hij een melding achterlaten waar je je bestelling kunt afhalen. Mocht je niet in de gelegenheid zijn het pakje af te halen, dan zal de vervoerder dit aan ons retourneren en nemen wij contact met je op.

Wat zijn de betaalmethodes in de webshop?

Tijdens het bestelproces in de webshop kan je kiezen voor betaling via iDEAL, Paypal (creditcard) of voor de keuze "Vooruitbetaling".

iDEAL is gebaseerd op internetbankieren. Dit betekent dat je kan afrekenen in je vertrouwde betaalomgeving, op basis van de specifieke beveiligingsmethoden van je bank. Je gebruikt bij de betaling dezelfde hulpmiddelen als bij een betaling via internetbankieren. Na het afronden van de betaling klik je op de terug-knop om terug te keren naar de website. Door deze laatste stap krijg je ook een bevestigings e-mail.

Bij betaling via creditcard zul je worden doorgestuurd naar de PayPal website. Na het afronden van de betaling word je automatisch teruggestuurd naar de website. Hierna krijg je ook een bevestigings e-mail.

Wanneer je kiest voor "Vooruitbetaling" krijg je aan het einde van het bestelproces per email een bestelbevestiging. Aan de hand van de gegevens in deze bestelbevestiging (ordernummer, bedrag en bankrekening) kan je het te betalen bedrag overmaken. Dat kan zijn via telebankieren of via een overschrijving.

Waar kan ik de Algemene voorwaarden vinden?

Klik hier voor de Algemene Voorwaarden.

Kan ik meerdere couponcodes bij één bestelling invoeren?

Je kan één couponcode per bestelling invoeren.

Waar kan ik terecht met een klacht?

Indien je een klacht hebt over de producten van BronzCare® en/of de dienstverlening, vul dan hier het contactformulier in of stuur een e-mail. Je ontvangt binnen vijf werkdagen een inhoudelijke reactie. 

Retouren?

U heeft na ontvangst van de gehele bestelling 14 dagen de tijd om te herroepen, b.v. per email of per post, en na herroeping heeft u nog eens 14 dagen om de producten terug te sturen onder vermelding van het bestelnummer. U kunt hiervoor gebruik maken van het modelformulier. Voor producten waar hygiëne of gezondheid van belang is zoals; tabletten, capsules, poeders, dranken, crèmes, oliën en andere gesealde producten, geldt dat deze enkel retour mogen indien de verzegeling (of verzegelde verpakking) nog in tact is. In geval van retour worden het aankoopbedrag en de (heen)verzendkosten vergoed, terugstorting vindt plaats zo spoedig mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen na herroeping. De kosten van retourzending zijn voor uw rekening. U bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen. Mocht een product u niet in goede staat bereiken dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice. Producten die u niet in goede staat bereiken dienen, na contact met onze klantenservice, eveneens te worden geretourneerd. Artikelen waarvan de veiligheidsverpakking is verbroken kunnen derhalve niet worden geretourneerd zonder dat hier nadrukkelijk contact over is geweest met onze klantenservice. De wettelijke garantie is van toepassing op onze producten, dat wil zeggen dat een product moet  doen wat de koper redelijkerwijs mag verwachten conform de wet.  Een product behoort geen gebreken te vertonen, die niet te verwachten zijn tijdens de verwachte levensduur bij normaal gebruik.

Waar vind ik de sitemap van BronzCare?

Klik hier voor de sitemap van BronzCare.

Wat als mijn vraag hier niet bij staat?

Wanneer je in onze website geen antwoord op je vraag vindt, verzoeken wij je ons een email te sturen.

Email adres: info@santesa.nl.

 





Snelkoppelingen